آیا باکتری های کودک پوپ تبدیل به پروبیوتیک جدید می شوند؟
مقالات مفید سیسمونی نوزاد کودک زایمان بارداری حاملگی مادر و...

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 45
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید سال : 471
بازدید کلی : 1081

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بارداری زایمان نوزاد سیسمونی کودک و آدرس baby-mom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محیا
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1398
نظرات

آیا می تواند کلید سلامتی بهتر روده در یک کوکتل پروبیوتیکی که از محتویات پوشک کثیف یک نوزاد تهیه می شود ، زندگی کند؟

این سؤالی است که منجر به تحقیق در مورد جدیدی از قدرت کودن کودک به عنوان منبع بالقوه میکروبهایی می شود که می توانند به هضم سالم تر کمک کنند. و آزمایشات اخیراً نشان داده است که انواع خاصی از باکتریهای استخراج شده از مدفوع کودک می توانند باعث تولید اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه (SCFA) در موشها و در یک واسطه شبیه سازی روده انسان شوند.

مولکولهای SCFA زیرمجموعه ای از اسیدهای چرب هستند که توسط برخی از میکروبهای روده هنگام تخمیر فیبر حلقه زده می شوند. محققان در مطالعه جدید گزارش كردند كه آنها با حفظ سلامت روده و محافظت در برابر بیماری همراه هستند ، بنابراین میكروبی های حاوی پروبیوتیك كه می تواند با تقویت تولید SCFA در سیستم گوارشی به خطر بیفتد ، مزایای سلامتی را فراهم می آورد. [5 راه باکتری روده بر سلامت شما تأثیر می گذارد]

هاریوم یداو ، استادیار پزشکی مولکولی در دانشکده پزشکی ویک فارست ، در بیانیه ای گفت: "اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه یک جزء اصلی برای سلامتی روده است." یداو گفت: "مبتلایان به دیابت ، چاقی ، اختلالات خود ایمنی و سرطانها به طور مکرر اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه کمتر هستند.

پیوندهای میکروبیوتای مدفوع (FMT) یا "پیوند مدفوع" می توانند با تزریق باکتریهای متنوع از سیستم گوارشی سالم ، که از محل حفره یک اهدا کننده سالم استفاده می شود ، نوعی از اختلال روده را درمان کنند. این امر به اصلاح عدم تعادل تنوع میکروبی هنگامی که میکروبیوم روده تحت سلطه باکتری های Clostridium difficile (C. diff) است ، کمک می کند که می تواند منجر به اختلالات جدی روده شود.

محققان در این مطالعه نوشتند: مطالعات قبلی استفاده از پروبیوتیک ها - آن دسته از باکتری های سالم روده - را با آزمایش تأثیر آنها در روده هایی که قبلاً تحت تأثیر بیماری هستند ، بررسی کرده اند. برای تحقیقات جدید ، آنها می خواستند ببینند که چگونه یک پروبیوتیک بر تولید SCFA در روده سالم تأثیر می گذارد. آنها به دلیل داشتن میکروبیوم روده در نوزادان معمولاً عاری از بیماریهای مرتبط با سن "مانند دیابت و سرطان" و به دلیل وفور زیاد مدفوع نوزاد در دسترس آنها هستند ، تصمیم گرفتند که با کودک کار کنند. ("یداو گفت:" زباله های آنها به راحتی در دسترس است). "

در این مطالعه کوچک و جدید ، محققان 10 سویه باکتریایی - پنج گونه باکتری لاکتوباسیلوس ، و پنج گونه انتروکوکوس - را در نمونه های 34 نوزاد جدا کردند و این گونه ها را به عنوان کاندیدای مناسب برای ساخت یک کوکتل پروبیوتیکی از میکروب ها شناسایی کردند که می توانند در آنها زنده بمانند براساس این مطالعه ، روده میزبان انسان و تولید SCFA را تحریک می کند.

آنها سپس دوزهای مختلفی از مخلوط پروبیوتیک 10 باکتریایی را در موش ها آزمایش کردند ، همچنین در یک دوغاب مدفوع انسان به معنای تقلید از محیط دستگاه گوارش انسان بودند. دانشمندان دریافتند که حتی دوزهای منفرد ، تعادل میکروبی سالم را حفظ کرده و تولید SCFA را در موش ها و محیط مدفوع افزایش می دهند.

یداو گفت: "این کار شواهدی ارائه می دهد که می توان از این پروبیوتیک های منشأ انسانی به عنوان [درمان] برای بیماری های انسانی مرتبط با عدم تعادل میکروبیوم روده و کاهش تولید SCFA در روده استفاده کرد.

با این وجود ، تحقیقات بیشتری لازم است قبل از اینکه پروبیوتیک های بی سرپرست کودک را در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی خود بیابید.

یداو گفت: "داده های ما باید برای مطالعات آینده با هدف بررسی تأثیر پروبیوتیک ها بر میکروبیوم انسان ، متابولیسم و ​​بیماری های مرتبط مفید باشد."

این یافته ها در 23 آگوست به صورت آنلاین در ژورنال گزارش های علمی منتشر شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود